قوانین و مقررات ضمانت ارسال و گارانتی
کلیه محصولات موجود در فروشگاه ما، پیش از ارسال بررسی و بستهبندی میشوند تا با خیال راحت به دست شما برسند.
ما در هوملند مارکت به صداقت، پاسخگویی و احترام به مشتری باور داریم و از طریق پشتیبانی واتساپ، تلفن و اینستاگرام همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
✅ ضمانت سلامت محصولات تا مقصد شامل ضربه و شکستگی و خط و خش و تست روشن شدن و کارایی دستگاه با فروشگاه میباشد
✅ محصولات دارای گارانتی ،دارای کارت گارانتی شرکتی از 18 الی 24 ماه گارانتی میباشند.
⛔️از آنجایی که محصولات بیمه شرکت پست و تیپاکس و پیک میشوند مشتری موظف است درصورت وجود مشکلاتی مثل شامل ضربه و شکستگی و خط و خش از تحویل گرفتن بسته خودداری کند تا مرسوله عودت داده و توسط ما تعویض یا مرجوع شود در غیر اینصورت و تحویل گرفتن مرسوله تمامی مسئولیت برعهده مشتری خواهد بود مامور ارسال موظف به بازگشایی جعبه و تحویل سالم در حضور مشتری میباشد و سپس حق اقدام به اخذ امضا تحویل از شما را دارد⛔️
✅ در خصوص تست برقی ۲۴ ساعت فرصت تست برقی بدون استفاده مواد غذایی وجود دارد
اشکال و یا ایراد برقی فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به هوم لند مارکت اطلاع داده شود.
-درصورت استفاده از محصول خریداری شده امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.
-استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل و بیمه آن شرکت است و هوم لند مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به هوم لند مارکت بازگردانده شود.